Muistin tänään, että hei mullahan on tää käsityöblogi. Rehellisesti sanottuna, mä en muistanut tätä tänä vaatimattomana 5 kk:n aikana ollenkaan :D Ei sillä, että mä nyt jotain tekosia olisin saanut valmiiksi, ehei :D Sinänsä se taitaa olla plus miinus nolla, koska mitään esiteltävääkään ei ole. Noh, ehkä nyt kun syksy tuo pimenevät illat niin jospa neulepuikot eksyisi taas mun käsiin. (Tosin saatan ehkä epäillä tota, koska syksystä on tulossa rankka opiskeluiden suhteen nimim. kurssihirmu) mutta yrittänyttä ei kuitenkaan varmaan laiteta :)

Tunika on edelleen kesken mutta oon mä sentään saanut takakappaleen valmiiksi ja aloitettua etukappaletta. Siinä on oikeastaan mun kesän neulomiset. Tosin oli aika kuuma kesä ettei toi neulominen ihan ollu ekana mielessä.

Novitan tehtaanmyymälä meni sitten muuttamaan pois Lauttasaarestakin, että en tiedä tuleeko sielläkään enää niin usein käytyä. Piti mennä kyllä vielä sinne alemyynteihin (sehän on 15.9 asti auki vielä) mutta ehkä hyvä, etten mee/menny, koska niitä lankoja on edelleen hamstrattu itelle aika hyvin ja tällä neulomistahdilla niitä riittää varmaan eläkepäiviin asti :D

Täällä kakkoskodissakin kun äsken järjestelin kaappeja niin lankojahan täälläkin tuli esiin. Niistä vois olla hyvä aloittaa, jos vaan keksis, että mitä tekis. Miksi se on aina se sama ongelma joka kerta?! Jotain yksinkertaista, jotain helppoa, jotain sopivaa johon on langat ja puikot.