No niin, sainhan mä nyt nämäkin vihdoin valmiiksi. Tai vihdoin ja vihdoin mutta valmista tuli taas :) Nämä menee siis äitille joululahjaksi. Ajoissa oon (kerrankin!) En mä kyllä tiedä käyttääkö äiti villasukkia mutta kun tuntuu että huiveja oon tehny ihan liikaakin tai useamman niin en nyt ihan joka lahjaksi viitsisi. Eihän se ehdi käyttään niitä kaikkiakaan Silmänisku  Tosin äitillä on vielä syksyllä synttäritkin joten ehinhän mä vielä yhen huivinkin tekaseen Silmänisku

1245174976_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Malli oli Novitasta, muistaakseni siitä kesä 2009 lehdestä. Ja lankana oli Nalle. Yhtä juttua en kyllä siitä ohjeesta tajunnu, kantapäästä joten tein sitten ihan sileätä neulosta sen ja ei se hullummalta näytä. Kuitenkin kärkikin sileää. Jotenkin tuntui että jälkimmäisestä sukasta olisi tullut pienempi, liekö löysempi käsiala ollut aluksi mutta ei sitä kyllä huomaa vaikka nyt toinen olisikin vähän pienempi.

Nyt pitäis vaan miettiä taas uutta työtä puikoille Silmänisku Mielessä kamalasti mitä haluaisi tehdä mutta .... Niin ja parit keskeneräisetkin pitäis varmaan tehä pois. Toinen onkin lojunu sohvan nurkassa jo pidempään. Mut ku ei vaan huvita.